Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

χειμαρρεύουσες σκέψεις...

η γραφή αρκετές φορές δεν έχει  συνοχή, είναι σκέψεις που γράφονται για μη τις ξεχάσω, αφορούν εσένα, εμένα.... μερικές φορές τις ξανά κοιτάζω κάνω κάποιες διορθώσεις...που περισσότερο μπορεί να έχουν σχέση με διατύπωση ή ορθογραφία......
πολλές φορές όταν είσαι μπροστά μου αποστρέφω το βλέμμα μου....με πιάνει κάτι σαν φόβος.....το βλέμμα φοβάται να σε αντικρούσει, κοιτάζοντας αλλού, αλλά μέσα του προσπαθεί να βρει εικόνες σου παλαιότερες...και αυτές κρατά....μέσα στον έρωτά μου εκτός από σένα υπάρχει και ο έρωτας των εικόνων σου......γιατί φοβάμαι να αγγίξω.....
να σε συναντήσω φοβάμαι.....να σε αγγίξω δεν μου επιτρέπεται και αν γινόταν θα διαλυόμουνα, φαντάζομαι....προσπαθώ να φανταστώ τι γεύση έχει το φιλί σου...να αρχίσω να μυρίζω το λαιμό σου και σιγά σιγά να κατεβαίνω προς τα κάτω μέχρι τις τελευταίες άκρες των δακτύλων σου..... εικόνες ανεπανάληπτης φαντασίας.....

I LOVE YOU.......very....very......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου