Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

στην Πριγκιπέσα.....

κοριτσάκι μου, θέλω να σου φέρω τα φαναράκια των κρίνων, να σου φέγγουν τον ύπνο σου
θέλω να σου φέρω ένα περιβολάκι ζωγραφισμένο με λουλουδόσκονη πάνω στο φτερό μιας πεταλούδας, να σεργιανάει το γαλανό όνειρό σου
θέλω να σου φέρω ένα σταυρουλάκι αυγινό φως, δυό αχτίνες σταυρωτές από τους στίχους μου, να σου ξορκίζουν το κακό, να σου φωτάνε μη σκοντάψεις.....
κοριτσάκι μου..............................

Σ' Αγαπάω.......δεν ξεχνώ...........


άλλη χαρά δεν είναι πιο μεγάλη απ᾿ τη χαρά που δίνεις
να το θυμάσαι κοριτσάκι.....




υπάρχουν κάποια μηνύματα τα οποία σε συγκινούν..... μπορεί να είναι απλά, να μη συμπεριλαμβάνουν γλυκές λέξεις όπως "αγάπη μου", "μου λείπεις"..... είναι αληθινές και με το μοναδικό τρόπο του αποστολέα τους, καταλαβαίνεις ότι κάθε ευχή την εννοεί από καρδιάς.....
αυτή τη μέρα, πέρα από αυτά που θ' ακούσεις, τα όμορφα, να δώσεις το πιο μεγάλο φιλί στους γονείς σου...... χάρη σ’ αυτούς υπάρχεις, ώστε να γιορτάζεις αυτή τη μέρα και να σε αγαπούν......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου