Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

καληνύχτα στο όνειρο.....

τις πιο όμορφες στιγμές, τις πιο όμορφες σκέψεις τις κρατάω για σένα....  είναι εκείνες οι καληνύχτες που δε σου έχω πει ακόμα......αυτά που ΄σου έχω πει είναι ελάχιστα μπροστά σε αυτά που θα ακούσεις στη ζωή σου.....κάθε φορά που λέω κάτι θέλω να σου μιλ΄λησω για όλα, αλλά το όλα της κάθε φοράς είναι απειροελάχιστο μπρος σε αυτά που θα ήθελα να σου πω....και ο χρόνος είναι αμείλικτος....εκείνες τις καληνύχτες που σου ψιθυρίζω  κάθε βράδυ πριν πάω στο κρεβάτι, πριν κοιμηθώ....σου γράφω για να σου πω πως νιώθω....πως με δέχτηκες στη καρδιά σου, πως μ’ αγάπησες γι’ αυτό ακριβώς που είμαι.....είτε με τους εκνευρισμούς μου, είτε με χαρούμενες διαθέσεις....όταν μίλαγες μου έλεγες πολλά....εγώ ........μάλλον δεν το άνοιγα......τώρα, με τον τρόπο αυτό εσύ είσαι που μάλλον μόνο ακούς..... και 'γω μιλάω.....ποτέ δεν ολοκληρώσαμε αυτό που ξεκινούσαμε δειλά-δειλά μεταξύ μας, γιατί δεν  έφτασε ο χρόνος....γιατί....γιατι..... θέλω να μη ξαναφύγεις ποτέ..... θέλω να μη κατεβάζεις ρολά....

την όμορφη καληνύχτα μου δε στην είπα σήμερα ακόμα.....έτσι όπως τη λέγαμε.....ίσως να μη μπορέσω να σου την πω και ποτέ.....τις όμορφες καληνύχτες τις κρατώ μέσα μου και δειλά δειλά τις αφήνω να σε αγκαλιάζουν τα βράδια.....δίχως να τις βλέπεις.....

Σ' Αγαπάω Καληνύχτα.......σκέπασε την ΟΜΟΡΦΗ Jasmin.....χωρίς να το καταλάβει και δωσ' της ύπνο ελαφρύ και όνειρο λιβάδι.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου