Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Ψες ίδγια στο όνειρό μου......

χθες το βράδυ σε είδα στ' όνειρό μου, λίγο πριν ανοίξω τα μάτια....

ILY.....ILY.......ILY........................



Κουλουριαστός (Ζωναράδικος) - Ψες είδια στο ονειρό μου

προτίμησα να ανεβάσω αυτό το παραδοσιακό......αντι το "Θα σπάσω κούπες" με τη Μαρίνα Σάττι....


Ψες ίδγια, γαλανά γλυκά ξανθιά και μαύρα μάτια
Ψες ίδγια στο όνειρό μου
Ψες ίδγια στο όνειρό μου
μαύρα μάτια στο πλευρό μου
Σκόνουμι, γαλανά γλυκά ξανθιά και μαύρα μάτια
Σκόνουμι και δεν τα βρίσκουν
Σκόνουμι και δεν τα βρίσκω, με τα ρούχα μου μαλώνω
Ρούχα μου, γαλανά γλυκά ξανθιά και μαύρα μάτια
Ρούχα μου παλιά μου ρούχα
Ρούχα μου παλιά μου ρούχα, πουν τα μαύρα μάτια που χα
Ψες το βρά-, γαλανά γλυκά ξανθιά και μαύρα μάτια
Ψες το βράδυ στο κρεβάτι
Ψες το βράδυ στο κρεβάτι, παν στη βρύση για νεράκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου