Πέμπτη 26 Ιουλίου 2018

Θεμιστόκλεια τείχη.....

βγές από τα απόρθητα τείχη σου, σε είδα, να περιδιαβάς πίσω από τις πολέμίστρες σου, να προλάβεις τις αναχαιτίσεις...έλα, βγές, σε είδα... είμαι δω στο πλάτωμα, κάτω απ' τις πολεμίστρες, έξω από τα τείχη σου... με τα πόδια ήρθα, είμαι άοπλος, με μιά καρδιά στο ένα χέρι και την ψυχή στο άλλο....έλα βγές, σε περιμένω εδώ στο ίσιωμα, κατηφόρισε, δίχως τους "πολεμιστές" σου..... έλα, δεν έφερα κανέναν άλλον μαζί μου, μόνος μου είμαι,....έλα.....να μας βρεί το ξημέρωμα στη θάλασσα την πλατιά...ποθώ να σ' αγκαλιάσω, αλλά φοβάμαι οτι θα σβήσω μέσα της και θα σε χάσω.....

Σ.........................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου