Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

η Ομορφιά και ως αξία...

 υπάρχει ακόμα το κουτάκι.... όταν "η βιομηχανία της ομορφιάς δημιουργεί όνειρα" συντελεί και σε αυτά....

«Το άρωμα μιας γυναίκας λέει πολλά περισσότερα για εκείνη απ’ ό,τι ο τρόπος με τον οποίο γράφει», είχε πει ο Christian Dior. Αν όχι προφητεία για τη σημερινή εποχή, που το μολύβι και το στιλό έχουν δώσει τη θέση τους στο πληκτρολόγιο, το σχόλιο του Γάλλου δημιουργού καθρέφτιζε τη σημασία που ο ίδιος έδινε στα αρώματα και στα λουλούδια.

Το πρώτο μου άρωμα έτυχε σαφώς ευρύτερης αποδοχής από το cool κραγιόν μου. Θυμάμαι τις γλυκές και φρέσκες νότες του, το γεωμετρικό κομψό μπουκάλι και την περίοπτη θέση που είχε στο νεανικό μου δωμάτιο. Πάνω απ’ όλα, όμως, θυμάμαι τη «μελωδία» του ονόματός του, γιατί μου άνοιγε διάπλατη την πόρτα σε έναν κόσμο που στα δικά μου μάτια –και αυτιά– αντιπροσώπευε το storytelling μιας διαχρονικής κομψότητας.

κάποιες τέτοιες σκέψεις μπήκαν μέσα σε κείνο το κουτάκι και σαν λυχνάρι του Αλαντίν όταν το χαϊδεύεις σε αγκαλιάζει αυτό το "γλυκό, φρέσκο" άρωμά του....


https://www.kathimerini.gr/life/561216289/i-omorfia-os-axia/

I Love ❤️ You....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου