Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Έμαθα καλά πως δε...... είσαι....

σήμερα δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον παράδεισο!!!!....από έναν λαβωμένο παράδεισο....η ΟΜΟΡΦΙΆ μου....ο ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟΣ Αγγελος, μου είπε οτι δεν είναι καλά.....Άγγελέ μου.....Καρδιά μου....Ψυχή μου....κάτω από τον φλογερό ήλιο,  κάτω από το φωτεινότερο φεγγάρι, μέσα στην πλατιά θάλασσα, μέσα στο μεθυστικό λιβάδι....είσαι πάντα όρθια, παλεύοντας με το δορι του Αγιωργιού όλα τα κακά, που πέφτουνε μπροστά σου......

σήμερα δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον παράδεισο!!!!....θαύμα είναι....ένοιωσα τόσο άπειρος, τόσο μικρός, που δεν μπορούσα να πω κάποιες λέξεις εμψυχωτικές...να πράξω κάτι που να τη στηρίξη.....μια αίσθηση που έμεινε μέσα μου.....όμως πήρα ένα τηλεφώνημα απ' τον παράδεισο.........από το πιό φωτεινά πρόσωπο, το πιο μεγάλο χαμόγελο....που έχει κάποιες βαθιές πληγές.........που γνωρίζει έναν όμοιό του.....που αισθάνεται την ενέργειά του.......μια αίσθηση που μένει μέσα μας βαθιά......Θαύμα ήταν......

θάθελα να φιλήσω το σώμα σου, να απομακρίνω, σαν τις παλιές βεντούζες, αυτά που σε έριξαν....να γιατρέψω αυτό που έκρυβες πίσω απ' τη ζεστή φωνή σου, τη δυναμική σου παρουσία....
επέλεξες να με εμπιστευτείς και να μου πεις αυτό που είχες μέσα σου.... σου πρότεινα να σε μεθύσω με γλυκό βασιλικό καυτό ποτό.....να γιάνει και το δικό μου πόνο........

για μένα ε΄σαι ο Ήλιος, το Φεγγάρι, η ομίχλη, η βροχή, το κύμα, η αύρα, το τιτίβισμα, η ηρεμία, το φως, το όνειρο, το λουλούδι, ο μοσχανθός, ο χτύπος της ζωής, ο ήχος του βουνού, το θρόισμα της θάλασσας,.....η Jasmin...μ.....

αχ καρδούλα μου, αγαπούλα μου, νάξερες.......νάξερες ........

........ είμαι δίπλα σου...........

I.L.Y..............................................................


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου