Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021

θέλω το "παιχνίδι" μου......

 

Άγιε μου Βασίλη....σου στέλνω ένα γράμμα διαφορετικό απ'αυτό που σου στέλνουν τα παιδιά....ας πούμε πως κι εγώ είμαι ένα παιδί, ένα μεγάλο παιδί, που είναι πολύ ερωτευμένο....θέλω λοιπόν το "παιχνίδι" μου να είναι ευτυχισμένο.....δώστου ότι ζητήσει....είναι ένας πολύ άνθρωπος .....όταν οι άλλοι γύρω του και τα γύρω του  νοιάζονται και τους βοηθούν, γίνονται πιο τρυφεροί, μαλακώνει η καρδιά τους, είναι  ευτυχισμένοι...στη ζωή τους κάνουν ότι μπορούν μέσα σε σκληρούς καιρούς, αναπάντεχους, δύσκολα βρίσκουν μια ήσυχη γωνιά να ησυχάσουν....η βροχή πέφτει καταπάνω τους και είναι μουσκεμένοι, κρυώνουν και φοβούνται για τους γύρω τους... δύσκολα αγαπούν κάτι που τους τρομάζει....

την Ιλυ........πολυ......Ιλυ........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου