Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021

είμαι.........

 ...απ' τα μάτια κατάλαβα ανθρώπους

αν χρειαστεί κάτι θα είμαι εκεί

ήθελα να σε ξαναδώ,

ήσουν καλό σε έναν κόσμο κακό,

ήμουν μονάδα κι ήσουν κάτι το μοναδικό,

είσαι πανέμορφη, είσαι αγριόγατα,

και είμαι ....................

προσπαθώ να φυσήξω ξανά την καρδιά σου,

να την γεμίσω με "χρώματα"

........... κοιμόμουν μαζί της και ένιωθε ασφάλεια,

ακόμα κι αν ήταν απόγευμα,

θυμάμαι ακόμα τα σώματά μας όταν κόλλαγαν,

σαν αυτοκόλλητα

........

θέλω να σε ξαναδώ, για να νοιώθω τον πόνο 

στα πόδια, όταν κόβονται τα γόνατα,

με είχες βαθειά στην καρδιά σου σαν άνθρωπο

κι όχι σαν όνομα

σε είχα βαθειά στην καρδιά μου ως αυτή που

με ξυπνάει....


ιλυ...................



σκηνή στο 19sec από το τρέιλερ "έξι νύχτες στην Ακρόπολη"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου