Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

for the people I love...

κάποιοι λέν πως μας φακελώνουν.. το θεωρώ αβάσιμο αλλά και προσωπικά δεν είμαι υπερευαίσθητος με τα προσωπικά μου δεδομένα…σάμπως τι!!! να ξέρουν που διαμένω? με τι ασχολούμαι?... πόσα χρήματα έχω?... τι ασθένειες έχω περάσει?... που βρίσκομαι?.. που ταξιδεύω?.. με ποιον ή ποια βρίσκομαι?.. τι τρώω?... πως ντύνομαι?... πόσα χιλιόμετρα περπατώ?...πόσες ώρες κοιμάμαι?... το DNA μου?... τις εξετάσεις μου?... την ταυτότητα μου?... το ΑΦΜ μου?... το βάρος μου?... το ύψος μου?.......και μαζί με αυτά θα μάθουν και ένα σωρό άλλες πληροφορίες και γεγονότα για τα οποία είμαι περήφανος …. Όμως !!!!...όλα αυτά δεν υπάρχουν χωρίς εμένα….εγώ δημιουργώ τα προσωπικά δεδομένα, τη ζωή μου, τις ιστορίες μου, δεν με δημιουργούν εκείνα…εγώ είμαι ο σημαντικός και όχι αυτά….τα γράφω συνεχώς….κι ας λένε…   με ενοχλεί όμως πολύ η περιέργεια των ανθρώπων να σε ψάχνουν για διάφορα θέματα που δεν έχουν κανένα νόημα…..έτσι τις σύγχρονες τεχνολογίες τις προτιμώ, από το ψάξιμο και το κουτσομπολιό…
υπάρχουν άπειρα πράγματα που σε καταγράφουν, σαν και το 13033 κ.α…… ένα ψάξιμο δικαιολογώ στους ανθρώπους, όταν θέλουν να μάθουν πράγματα για να σε βοηθήσουν…. ακόμα και σε εκείνους που είναι πολύ κοντά μου δεν καταλαβαίνω γιατί κοκκινίζουν-ανάβουν, αφού κάποια πράγματα δεν τους αφορούν, δεν είναι γι’ αυτούς….αυτούς δεν τους κρίνω, μιας και τους έχω στην καρδιά μου, στη σκέψη μου….όπως καταλάβατε δεν με ενδιαφέρουν τα προσωπικά δεδομένα αλλά με ενοχλεί η διαδικασία της έρευνας και της προσπάθειας να μάθουμε πράγματα για κάποιους ανθρώπους τα οποία δεν επιθυμούν να δημοσιοποιούν….-αλλού πάει αυτό-....δηλαδή τις προσωπικές στιγμές τους που είναι σεβαστές και ιερές…..

τα όμορφα τα αποθανατίζουμε...τα κρατάμε μέσα μας....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου