Δευτέρα 7 Μαΐου 2018

με τη σιωπή μου χίλιες λέξεις να σου πω....


Ακούω τη βροχή για σένα μου μιλάει
πως χάνεσαι τις νύχτες κάπου στο πουθενά
Κι εκεί που δε μιλάμε για αγάπες ματωμένες
και το φεγγάρι χάνεται μέσα στη συννεφιά
Μα δεν μπορώ ν' αγγίξω τα όνειρά σου
με τη σιωπή μου χίλιες λέξεις να σου πω
Όταν ο ήλιος θα πάψει ν' ανατέλλει
ίσως τότε να πάψω να σου λέω σ' αγαπώ
.........................................
Τα αστέρια τώρα σβήσανε, θα φέξει όπου να ναι
ξημερώνει τ' όνειρό μου και φεύγεις μακριά
Μα δεν μπορώ ν' αγγίξω τα όνειρά σου
με τη σιωπή μου χίλιες λέξεις να σου πω
..........................................
Θέλω να κάνω τον πόνο ......  τραγούδι
να τ' ακούς .................... καμιά φορά
για να διώχνει η μουσική τα δάκρυ.......
και με τα λόγια μου να φεύγει η μοναξιά




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου