Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021

που είσαι μωρό μου γλυκό...!!!

Άλλο ένα βράδυ στο σκοτάδι

ψάχνω να βρω ένα θησαυρό

Μία κοπέλα, ένα χάδι

Καλοκαιρινό μυστικό


Μόνος μου και πάλι κοιμάμαι

θυμάμαι εκείνον τον καιρό

δεν είχα λόγο να φοβάμαι

αφού μια όμορφη κοπέλα είχα εδώ

 

Που είσαι  Που είσαι

Έφαγα τον κόσμο όλο να σε βρω

Που είσαι  Που είσαι

Που είσαι μωρό μου γλυκό

 

Κάθε μέρα που περνάει

τίποτα ν' αλλάξω δε μπορώ

Άλλο τώρα πια δεν πάει

πρέπει αυτή την κοπέλα να βρω

 ................

Παίρνω τους δρόμους, παίρνω τα βουνά

στο τέλος καταλήγω σε κάτι νησιά

σανδάλι, καπέλο, κιθάρα, μαγιό

γυρνώ μονάχος και τραγουδώ

 

...κι ελπίζω μήπως ακούσει ένα τραγούδι γνωστό

και γυρίσει να κοιτάξει εδώ

Μήπως έρθει και γλυκά μου πει

πως της αρέσει αυτή η μουσική

 

Που είσαι  Που είσαι

Έφαγα τον κόσμο όλο να σε βρω

Που είσαι  Που είσαι

Που είσαι μωρό μου γλυκό


ιλυ......................


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου