Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2020

στον ύπνο μουσκεύει η ψυχή....

Εκεί σκορπισμένη στον ύπνο μουσκεύει η ψυχή

θλιμμένη αγαπιέμαι από σκεύη κουζίνας και πράματα

και κάπου στο βάθος της νύχτας αστράφτεις εσύ

σε εικόνες γεμάτες περάσματα

...............

Τις μικρές αγγελίες στον τύπο διαβάζεις

μου μοιάζεις με όστρακο κι' απόρθητο κάστρο

...................

Γυμνή-ξαπλωμένη να τρέχω διατάζεις

φαντάζεις απόμακρος και σβήνεις σαν άστρο

.......................

στο χώμα μπερδεύτηκα-δεν βλέπω-μ' αρπάζεις

φωνάζω σα νήπιο μια λέξη σαν άστο

 

Εκεί διαλυμένη στον ύπνο, βαμμένη χρυσή

με γέλια φλερτάρω ένα σκεύος κουζίνας χαράματα

..............................

 Να ‘μαι και να ‘μαι  φωνάζω κοντά στον καθρέφτη

γυναίκα από πέτρα με ψυχή βιασμένη

κοιτάζω τη φάτσα μου να βλέπει τον κλέφτη

Να ‘μαι και να ‘μαι  ψελλίζω μπροστά στον καθρέφτη

διακρίνω τη χλόη μου με στάχτη βαμμένη

και ‘κεί μπρος στα πόδια μου το σώμα μου πέφτει

Να ‘μαι και να ‘μαι υστερίζω σιμά στον καθρέφτη

τον χτυπώ με γροθιά και με βλέπω σπασμένη

Ξυπνώ μουσκεμένη ........................



ιλυ.................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου