Σάββατο 29 Αυγούστου 2020

μιλώ για...

Σ’ αγαπώ…..τόσο πολύ που δεν θα μου λύσει προβλήματα….
Μ’ αγαπάς?.....μια άπειρη ερώτηση που μας κάνει καλύτερους ανθρώπους…
Να!!! να σου προσφέρω ένα λουλούδι!!!…είναι ένα συναίσθημα… λατρεία, στοργή, ελκυστικότητα, φροντίδα, τρυφερότητα, συμπόνια, επιθυμία, πάθος, ερωτική τρέλα, λαχτάρα, χαρά, απόλαυση, ευτυχία, αγαλλίαση, ικανοποίηση, ευφορία, ενθουσιασμός, συγκίνηση, ευχαρίστηση, αισιοδοξία, υπερηφάνεια, ελπίδα, ανακούφιση, θρίαμβος…. αν το πάρει θα προσφέρει λίγο φώς, το σκοτάδι θα μικρύνει, θα αισθανόμαστε πιο άνθρωποι…
μιλώ για τον ήλιο…που μας κάνει να ξαποσταίνουμε…μιλώ για τα λόγια που κάνουν τον πόνο που μοιράζεται να γλυκαίνει...
μιλώ για το ταξιδιάρικο χαμόγελο που ραγιζει τη σιωπή…που σε οδηγεί στο μονοπάτι της καρδιάς...

να έχεις ενα όμορφο βράδυ…

ιλυ……..
Μαχαίρι με χρυσή λαβή και κοφτερή λεπίδα 
ότι ποτέ δεν είχα δει σε σένανε το είδα
 βρήκα τ' αθάνατο νερό και τώρα δεν το χάνω 
και απ' τα χειλάκια σου θα πιω ποτέ να μην πεθάνω 
για σένα λέω 
Ψηλά στου Ολύμπου την κορφή δε λιώσανε τα χιόνια
για τη γλυκιά σου τη μορφή μου τραγουδούν τ' αηδόνια
τριανταφυλλάκι ζηλευτό που κρύβεις το αγκάθι 
αχ όποιος δε σε μύρισε έχει πολλά να μάθει 
για σένα λέω 
Ζωή μου τέλος μου κι αρχή κανένας δεν το ξέρει 
πρόλαβα κι έκανα ευχή σαν έπεφτε τ' αστέρι 
πες το κι εσύ πως μ' αγαπάς και κόμπο θα το δέσω 
και στη φωτιά για χάρη σου ματάκια μου θα πέσω 
για σένα λέω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου