Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022

αγάπη μου....

μου λες μ' αγαπάς. εγώ να δεις....is not a crime
μου λες με πονάς. εγώ να δεις....is not a crime
μου λες μ' αγαπάς, ....is not a crime
μου λες πως πετάς ....is not a crime
και πως μακριά μου δε ζεις.....is not a crime
............
μου λες μ' αγαπάς. εγώ να δεις.
μυ λες με πονάς. εγώ να δεις.
μου λες μ' αγαπάς
και σαν με κοιτάς....is not a crime
στο σώμα μου θέλεις να μπεις.....is not a crime
...........
εγώ, αγάπη μου, να δεις.
μου λες μ' αγαπάς. εγώ να δεις.
μου λες με πονάς. εγώ να δεις.
μου λες μ' αγαπάς, ....is not a crime
μου λες πως μεθάς, ....is not a crime
πως είμαι το κέντρο της γης.
.............
μου λες μ' αγαπάς. εγώ να δεις.
μου λες με πονάς. εγώ να δεις.
μου λες μ' αγαπάς...is not a crime
και σαν με φιλάς ...is not a crime
το στόμα μου θέλεις να πιεις.
...........
εγώ, αγάπη μου, να δεις
εγώ, αγάπη μου, να δεις....

ιλυ.............κι εγώ...πολύ.....is not a crime...

is not a crime.....ily.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου