Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

ένα συγκλονιστικό γεγονός.....

περίπου πριν ένα μήνα.....δεν μπορούσα να το ανεβάσω....ήταν έντονα μέσα μου η γελοιογραφία του Π. Μαραγκού, την άρπαξα αμέσως, χαρακτήριζε σε μεγάλο βαθμό τον εσωτερικό κόσμο....πέρασε λίγο ο χρόνος και άρχισα ξανά να ανακάμπτω.....έτσι ξαναβγαίνω....


Ναταλία Τσαλίκη…. «μιλάμε ελεύθερα»…

«Γνωριστήκαμε πάνω στη δουλειά, το 1984. Και από τότε, εδώ και 28 χρόνια, είμαστε μαζί. Ήταν και παραμένει ένα πολύ γοητευτικό πλάσμα. Μια ποιοτική και πανέμορφη γυναίκα με σκέψη ισχυρή και προσωπικότητα. Όταν τη γνώρισα, ήμουν παντρεμένος. Η Ναταλία είναι ο δεύτερος γάμος μου. Με την πρώτη μου γυναίκα είχαμε παντρευτεί μικροί. Ήμασταν κάπως επιπόλαιοι. Και στα τελειώματα εκείνου του γάμου συνάντησα τη Ναταλία, με την οποία "δέθηκα" πάρα πολύ. Είναι από τους ελάχιστους ανθρώπους που επικοινωνώ πραγματικά και επί της ουσίας. Και στη ζωή και στο θέατρο»,
Μπέζος

Αυτή την ηθοποιό τη θαύμαζα και συνεχίζω να τη θαυμάζω, προσιτή αλλά και μυστηριώδης, απλή αλλά και σύνθετη, το σίγουρο είναι ότι θα ήθελα να χορέψω ένα ταγκό μαζί της….

Χάρης Αρβανιτίδης

«…όταν είσαι για κάτι  η ζωή σου δίνει την αφορμή, την ευκαιρία, δεν μπορείς να το αποφύγεις..»,
 «μου άρεσε πάρα πολύ που πήγαινα στη δραματική σχολή του εθνικού, … και νομίζω ότι εκεί πιά μπόρεσα να αναπνεύσω, ….»

Την είδα όλη, με συγκλόνισε, όταν έπαιζε στα σήριαλ με τραβούσε η ερμηνεία της, …. τώρα σαν να μίλαγα μαζί σου… δεν μπορούσα να σκεφτώ, να γράψω κάτι, ένα κενό, απέραντο…. είδα  μέσα της αυτά που πιστεύω, δεν είμαι τρελός, ούτε θέλω να ενισχύσω τη σκέψη μου με το ότι δεν είμαι τρελός, δεν αναζητώ την επιβράβευση με αυτά, αλλά ….με διακατέχει ένα αίσθημα ικανοποίησης, πως οι σκέψεις μου δεν είναι εξωπραγματικές….. είσαι η εξαίρεση, όχι ο κανόνας, δεν είσαι η Ομορφιά, αλλα η «Αισθητική», που τελικά είσαι η «Ομορφιά»….είσαι ο εαυτός σου και ικανοποιείσαι όταν το εσωτερικό σου κάθε φορά διαμορφώνει αυτό που κάνεις, αναζητώντας να βγάζεις αυτό που μπορείς και όχι αυτό που θέλουν….. ήμουν σα χαζός, δεν ήθελα καμία διακοπή, προσπαθούσα να ακούσω κάθε γράμμα της…..κάθε στιγμή διαμορφώνει το παρόν της, δεν της αρέσει να σκέφτεται για το απότερο μέλλον…. δε θα μπορούσα να ερωτευτώ άλλον άνθρωπο….προς στιγμή φοβήθηκα πως την ερωτεύομαι…. Βασικά είναι ξανθιά, μερικές φορές κοκκινομάλλα, στοιχεία που δεν με τραβούν….αλλά τα χαρακτηριστικά της είναι το κάτι άλλο….πολύ θα ‘θελα να της μιλήσω, ως υποκατάστατο του κόσμου σου, σωσίας….η ζωή κάνει παιχνίδια….

https://webtv.ert.gr/ert3/08ion2019-natalia-tsaliki/

δεν με πείραξε η σημερινή ζέστη.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου