Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

τ’ αγόρι μου.....

Τ’ αγόρι μου τ’ αγόρι μου τ’ αγόρι μου
γλυκό και τραγανό σαν καραμέλα
και πόζες όταν παίρνει άντρα ώριμου
τ’ αγόρι μου είναι μούρλια, είναι τρέλα
...................................
Τ’ αγόρι μου είναι πλάσμα αξιοζήλευτο
το βλέμμα του, το γέλιο του ροσόλι,
μπροστά του δεν αξίζουν ούτε δίλεπτο, 
...............................




γιατί το διάλεξα....!!!!!

τα αγόρια δεν κρατούν θυμούς...μπορεί να κάνουν τους πιο μεγάλους καβγάδες και μετά από λίγη ώρα θα ρωτήσουν πώς τα πέρασες σήμερα??... έχουν μερικές φορές έντονες εκρήξεις, αλλά δε διαρκούν πολύ....μπορεί να νομίζεις πως έχουμε μια αναισθησία.....αλλά έτσι είναι η φύση μας.......
τα αγόρια ξεχνούν τους λόγους για τους οποίους μάλωσαν..... δεν κρατούν κακίες -τότε που είπες αυτό, τότε που έκανες εκείνο ή το άλλο -.....

να γίνει γρήγορα καλά......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου