Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

'χω να θυμάμαι, μια αγκαλιά να μη ....

Ένα ..........   κι άλλο ένα , κέρνα με και μένα

απόψε άναψε η ματιά σου, με τύλιξε η φωτιά σου

έχεις στο βλέμμα σου μια θλίψη , πες μου τι σου'χει λείψει

μίλα για τα χαμένα νιάτα, κι αν κουραστείς σταμάτα.

εεεε..... στον παράδεισο μια βόλτα

..............................................

ένα ............. η ζωή μου, καπνός η αντοχή μου

έχει αλλάξει η εποχή μου, μουδιάζει η φωνή μου

η ζάλη μέσα στο ποτήρι , μου κάνει απόψε το χατίρι

ελπίζω σε μια άσπρη μέρα, πρέπει να πάμε παραπέρα

εεεε..... στον παράδεισο μια βόλτα

.....................................................

το μόνο πού'χω να θυμάμαι, μια αγκαλιά να μη φοβάμαι

και ένα μισοσβησμένο χάδι, έχω για φως μεσ΄το σκοτάδι

εεεε..... στον παράδεισο μια βόλτα

ε........................................



και ..... χωρίς τσιγάρο.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου