Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

ψυχή μου....να το κάμεις ν’ αληθέψει...

Άκου εν όνειρον ψυχή μου
Και της ευμορφιάς Θεά
Μου εφαινότανε πως ήμουν
Μετ’ εσένα μια νυκτιά.
Σ’ ένα ωραίο περιβολάκι
Περπατούσαμε μαζί.
Όλα ελάμπανε τ’ αστέρια,
Και τα κοίταζες εσύ.
Εγώ τσ’ όλεα: πέστε αστέρια
Είν’ κανένα από τ’ εσάς
Που να λάμπει από κει απάνου
Σαν τα μάτια της Κυράς;
Πέστε αν είδετε ποτέ σας
Σ’ άλλη τέτοια ωραία μαλλιά,
Τέτοιο χέρι, τέτοιο πόδι,
Τέτοια αγγελική θωριά.
Τέτοιο σώμα ωραίον όπ’ όποιος
Το κοιτάζει, ευθύς ρωτά.
Αν είν’ άγγελος εκείνος
Πώς δεν έχει τα φτερά;
Κάθε φίλημα ψυχή μου
Όπου μου δινες γλυκά
Εξεφύτρωνε άλλο ρόδο
Από τη τριανταφυλλιά.
Όλη νύχτα εξεφυτρώσαν
Ως όπ’ ώλαμψεν η αυγή
Που μας ηύρε και τους δυο μας
Με την όψη μας χλωμή.
Τούτο είν’ τ’ όνειρο ψυχή μου
Τώρα στέκεται εις εσέ
Να το κάμεις ν’ αληθέψει
Και να θυμηθείς για με..



Ιλυ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου