Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

σελίδα 1301, ή 0....

η αγάπη είναι ένα όνειρο, είναι μια πραγματικότητα...την σκοτώνεις μιλώντας ή γράφοντας συνεχεία γιαυτην... μπορεί να αναγεννηθεί στιγμιαία, αλλά μετά χάνεται...αλλά μερικές φορές μυστηριωδώς συμβαίνει ένα θαύμα βάζοντας εικόνες τη μία δίπλα στην άλλη...κι αν είσαι τυχερός, πολύ τυχερός το όνειρο γεννιέται ξανά...
ποιος φοβάται να φιλήσει τα δάχτυλά σου, ...ποιός φοβάται να φυσάει μές τ' αυτί σου... όχι εγώ....οι παλμοί αυξάνονται...
ένας Θεός ξέρει πόσο έχουμε ανάγκη λίγη χαρά για τη ζωή...αν κανείς δεν τραγουδά ερωτικά όταν φιλιεται!! ..η αγάπη δεν θα μπορούσε να 'ναι αγάπη χωρίς τραγούδι... τίποτα στη ζωή δεν είναι τόσο μαγευτικό όσο μια λαμπρή καλοκαιρινή ολόγιομη πανσέληνος.... κοίταξέ το πώς κρέμεται στον ουρανό, λάμποντας σου δίνει την ευλογία του...τι θέλουμε για τη ζωή...γέλιο, αγάπη, όνειρα....
δεν είμαι χαρούμενος, λείπει κάτι... λείπει και η φαντασία - είναι ο κήπος του Θεού - .... αγάπη μου, εσύ και 'γω, ερωτευμένοι πριν από καιρό!!!... πολλά χρόνια πριν!!!..με όνειρα και δική της ζωή, είχαμε άπειρους κόσμους ν' ανακαλύψουμε!!.. τραγουδώντας μαζί όλη νύχτα στο τηλέφωνο, πριν από καιρό!!..όταν ήσουν κάποια άλλη... αγάπη μου....σ' ευχαριστώ γι' αυτό που βλέπω... πριν από καιρό, όταν ήσουν κάποια άλλη...πόσο σε χρειάζομαι θα είσαι η τελευταία που θα το μάθεις... κάποιοι διαβάζουν βιβλία, κάποιοι γυαλίζουν τα παπούτσια τους, κάποιοι δεν εργάζονται και ξαγρυπνούν για να σκεφτούν!!.. κάποιοι αγαπούν, ζουν και εργάζονται γιατί αγαπούν...σε φιλώ...και να ξέρεις ότι θα κρατήσει για όλη σου τη ζωή!!!...σ' αγκαλιάζω και δεν θα σ'αφήσω να ξυπνήσεις... είσαι εκθαμβωτική... χαίρομαι όταν σε βλέπω...σε λατρεύω, το πώς μειδιάς, το πώς γυρνάς το κεφάλι σου, το πώς κοκκινίζεις, το πώς είσαι μια υπέροχη Μούσα, μια υπέροχη γυναίκα...
κάποτε με χρειαζόταν με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο,.. μπορεί να κράτησε μια μέρα!!.. μπορεί να κράτησε μια ώρα!!.. αλλά δε θα τελειώσει ποτέ!!!... είμαι ερωτευμένος μαζί σου...με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο θέλω να κλάψω!!.. όταν σε κοιτώ, με τρομάζει τόσο πολύ που σχεδόν δεν μπορώ να μιλήσω!!.. είσαι η έμπνευσή μου... ερωτεύομαι μαζί σου ξανά και ξανά....με έναν ιδιαίτερο τρόπο σου χρωστάω αυτό που είμαι!!.. ξεχωριστή για μένα στη ζωή μου απ'την πρώτη μέρα που σε γνώρισα,  απ'τη στιγμή που άγγιξες την ψυχή μου...με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο με έχεις κάνει να νιώθω, γεμάτος... αυτός είμαι...μου λείπεις!!..

σκοτώνουμε την αγάπη μιλώντας γι' αυτήν...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου