Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

μου αρέσει το βουνό....

Ο σκοπός της ζωής είναι η εξέλιξη του εαυτού μας....

Όσκαρ Ουάιλντ


κάπου σκάλισα... ότι έχω πάρει και συνεχίζεις να δίνεις πολλά... όπως και 'συ λές ...
έμαθα τόσα πράγματα από σ' ένα....να μου αρέσει το βουνό.....και να θέλω να ζήσω στο βουνό, και να μαθαίνω να είμαι ευτυχισμένος γιατί μπόρεσα να γνωρίσω οτι η αληθινή ευτυχία βρίσκεται στον τρόπο που κατεβαίνεις την απόκρημνη πλαγιά....
είναι τόσα πολλά τα πράγματα που έμαθα από σένα, αλλά όπως είμαι κλεισμένος μέσα στο εξάεδρο, δεν θα χρησιμεύσουν...
μεθαύριο ξαναγεννιέσαι....
αν γινόταν.... θα σε αγκάλιαζα σφικτά και θα προσευχόμουν να μπορέσω να είμαι ο φύλακάς σου, ο φύλακας της καρδιά σου, της ψυχής σου,.....θα σου έδινα ένα φιλί και θα σε φώναζα ξανά για να σου δώσω κι άλλα...
θα σου λέω Σ' ΑΓΑΠΏ,....Σ' ΑΓΑΠΏ....Σ' ΑΓΑΠΏ.... κι ας ξέρω οτι το ξέρεις...
υπάρχει πάντα το αύριο...και η ζωή μας...που μας δίνει συνεχώς τις ευκαιρίες για να κάνουμε τα πράγματα όπως σκεφτόμαστε....σε περίπτωση που κάνω λάθος και μένει μόνο αυτή η στιγμή......θέλω να σου πώ πόσο Σ' ΑΓΑΠΏ....
και ψιθυριστά σου ζητώ συγνώμη, για πράγματα που σε πείραξαν,...σε ευχαριστώ γι' αυτά που μου 'δωσες....σε ευχαριστώ για τον ήλιο σου που ζεσταίνει ένα σώμα μπρούμυτα γυμνό,.....αλλά και την ψυχή μου......


το Σ' ΑΓΑΠΏ.....δεν ξέρω πως αλλιώς να στο πώ.....................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου