Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2023

απόψε...

"μείνε μαζί μου απόψε",... να αράξουμε στον καναπέ με δυο ποτήρια κρασί και να μας πάρει ο ύπνος αγκαλιά....πώς θα περάσει κι αυτή η νύχτα χωρίς να σε έχω πλάι μου....και άλλα τόσα και τόσα ερωτήματα που βασανίσουν, μα και όνειρα για το πώς θα είναι η στιγμή όταν ξαναβρεθούμε, όταν μείνουμε για λιγο μαζί, όταν θα πάμε εκείνη την πολυπόθητη εκδρομή στη Ρώμη..... και ίσως, θέλω να παρακαλέσω το σύμπαν να συνωμοτήσει για λίγο κοινό χρόνο, για μια νύχτα που επιτέλους θα μοιραστούμε...και όσο υπάρχει καθυστέρηση τόσο θα σε τρώει και ζητάς ακόμη περισσότερο να είναι εκεί, να κάνεις ένα βήμα πίσω και να με τραβήξεις από το χέρι και να ζητήσει να παραμείνω εκεί...

σε μια σχέση που μπορούν να μπλοκάρουν τα χείλη.... σκέφτεσαι για άλλη μια φορά γιατί δεν τόλμησες...ο ερωτευμένος ζει και πεθαίνει για λίγη διεκδίκηση...όποια και αν είναι η κατάσταση συνεχίζεις να ζητάς αυτό που λαχταράς κι όταν ακούσεις το πολυπόθητο «ναι», ψιθυριστά, απολαμβάνεις....μένοντας αχώριστοι όσο περισσότερο μπορούμε.....και να μην πούμε εκείνη την ανόρεχτη καληνύχτα και ο καθένας πάρει τον δρόμο του....

ιλυ.......


Κλείδωσα μέσα στη καρδιά μου
τη τελευταία σου ματιά
Ξύπνησα μέσα απ’ τα όνειρά μου
κι ήταν όλα αληθινά

Άκουσα κάτι στη σιωπή σου
σαν αεράκι που φυσά
Κι είπα πως θα `μαι όλη δική σου
μη μου φύγεις μακριά

Μείνε μαζί μου απόψε μείνε
βάλε στη νύχτα μου φωτιά
Ένα με μένα τώρα γίνε
σε θέλω κοντά μου…

Μείνε μαζί μου απόψε μείνε
να μείνουμε έτσι αγκαλιά
χωρίς εσένα άδειες είναι
οι ώρες, οι νύχτες..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου