Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

για σένα μιλάω.....


Δεν είμαι καλά, καθόλου καλά,
δεν είμαι καλά, μου λειπεις πολύ κι ολο πονάω.
Δεν είμαι καλά, καθόλου καλα, για σένα μιλάω.

Δεν είμαι καλά, καθόλου καλά,
δεν είμαι καλά, σε θέλω πολύ και σε ζητάω,
δεν είμαι καλά, καθόλου καλά, γύρνα πίσω πονάω.

Δεν περνάω καλά μακρυά σου,
δεν περνάω καθόλου καλά,
δεν αντέχω να ζω μακριά σου,
γύρνα πίσω να γίνω καλά.

Δεν είμαι καλά, καθόλου καλά,
δεν είμαι καλά, μου κάνεις πολλά μα σ αγαπάω.
Δεν είμαι καλά, καθόλου καλα, για σένα μεθάω.

Δεν είμαι καλά, καθόλου καλά,
δεν είμαι καλά, μου λείπεις πολύ κι όλο πονάω.
Δεν είμαι καλά, καθόλου καλα, για σένα μιλάω.

Δεν περνάω καθόλου καλά,
γύρνα πίσω να γίνω καλά!


δεν περνάω καλά μακριά σου...του το σφύριξα του Αλκαίου και τόκανε τραγούδι....δεν ήσουν καλά, ...τα περί ανέμων και υδάτων ήταν κάτι για να μιλήσουμε....θα μπορούσε να ήταν ακόμα καλύτερα αλλά, χαρακτήρισέ το όπως θες, φοβάμαι μήπως χαθούν ξανά ακόμα και τα ίχνη... φεγγάρι ολόγιομο απόψε, πάρτο στον ύπνο σου κάτι θα σου πει...
αγκάλιασε για αυτές τις ώρες που δεν είσαι καλά τις λίγες λέξεις, όχι το περιεχόμενο, το άκουσμα....θα βρεθούν και οι στιγμές....
σ' αγαπώ.,...
δεν είναι δυό λέξεις....είναι ότι μπορείς να φανταστείς....
σ' αγαπώ...... Λουλουδάκι.....μπορώ να σε μυρίσω, να γευτώ τη δροσιά σου, να γλυκαθω από το νέκταρ σου, να δω το υπέροχο φανταστικό σου χρώμα, να τσιμπιθω απ' τ' αγκαθάκια σου, να κάνω αχ!! να το βάλω στο στόμα και να το δαγκώσω....
σ' αγαπώ.....
αγαπώ κάποιον που εμπιστεύομαι....κάποιον που θ' ανάψει ένα κερί όταν....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου