Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

απρόβλεπτα....



Μάνθος Γαΐτης έκθεση Σονέτα του απρόβλεπτου έρωτα – Αναφορά στον Λόρκα 

ΔΡΥΣ
Κάτω από τον αγνό μου ίσκιο, γέρικη δρυ
θέλω να βυθομετρήσω το πηγάδι της ζωής μου
και να ανασύρω από τις καταχθόνιες λάσπες μου
τα λυρικά σμαράγδια.

Βύθισε στο στήθος μου τ' άγια κλωνάρια σου,
ω, μοναχική δρυ,
και φύλαξε πιο κάτω απ' την ψυχή μου
τα μυστικά σου και το καταλαγιασμένο πάθος σου!

απρόβλεπτα....ίσως καθόλου μελετημένα, ίσως να χρειάζεται έν' αμόνι, το σφυρί και το κεφάλι....να το χτυπάς να πάρει τη μορφή που πρέπει, χωρίς φωτιά....να καταλαβαίνει το γιατί και να δεί την τελική μορφή....αυτό μόνο ο Ήφαιστος μπορεί να το πλάσει....
απρόβλεπτα....άλλη μια αρνητική εικόνα...και μετά κάποιοι μπορεί να νομίζουν οτι με μια αναφορά στο σύμπαν "ξελασπώνουν", επειδή .... άρεσε............
και δεν είναι η εν ψυχρώ διαμόρφωση....πρέπει να μη χρειάζεται ποτέ διαμόρφωση....ίσως κάποιες φορές, ένα μικρό ζούλισμα στην πλαστελίνη...................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου