Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024

του καθενός...

πες μου αν είμαι ζωντανός,

δώσε μου φωτιά κάτσε κόντρα στο νοτιά

δεν μπορούμε να σβήσουμε άσχημα που έγιναν και είναι μέσα μας, αφού δεν μπορούμε να αλλάξουμε ούτε στο παραμικρό το παρελθόν μας...η ζωή του καθενός ανήκει στο ίδιο, δεν του την παίρνουμε, απλώς τη βάζουμε δίπλα μας και έτσι η κάθε μία νοιώθει δυνατή, πολύ δυνατή.....και είναι η ζωή του καθενός οι επιλογές του...και γω αγαπάω τις επιλογές μου, ακόμα κι αν έπεσα έξω σε κάποιες, γιατί ήταν αυτές που με έκαναν να σε γνωρίσω ...

είναι η ζωή του καθενός ένα κερί που λιώνει 

σ' άλλους η φλόγα καίγεται και σ' άλλους δεν τελειώνει 


Ιλυ.......δεν τη θέλω όλη δική μου....μόνο δίπλα μου ...να ακουμπούν οι ώμοι μας...να αγκαλιάζει το ένα χέρι τ' άλλο και τ' άλλο την καρδιά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου