Δευτέρα 26 Αυγούστου 2024

στην αγκαλιά μιας αυγής ...

πιάσε με, κράτα με, αγαπά με, φίλα με
όνειρο ήταν μα δε μου είπανε
πως την αυγή είναι όλα υπέροχα
χρώματα, φώτα και λόγια αφανέρωτα
αφού στον έρωτα όλα τα ζήσαμε
μη μου μιλάς για αγάπες που σβήσανε
μη με κοιτάς με τα μάτια τα ένοχα
φίλα με πάλι και πάμε για έρωτα.
ίσως μια μέρα να βρούμε
την ομορφιά της ζωής
πάρε με να κοιμηθούμε στην αγκαλιά μιας αυγής
ίσως μια μέρα η αγάπη
φορτίσει και πάλι τη γη
πάρε με το φεγγάρι
πέτα με σε άλλη εποχή
πιάσε με, κράτα με, αγαπά με, φίλα με
δώσ’ μου τον έρωτα που όλοι μου πήρανε
αυτοί οι άνθρωποι είναι για κλάματα
μόνοι τους διώχνουν τα πιο όμορφα πράγματα
τίποτα άλλο δε θέλω για μένα
τα χρόνια που φύγανε δεν περιμένανε
άσε τα χέρια σου πάνω στο σώμα μου
φύσα τον έρωτα μέσα στο στόμα μου..


Ιλυ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου